Makinat disel të BMW ne shitje
BMW po investon miliarda në makina elektrike. Por kjo nuk do të thotë se motorët me djegie të brendshme do të eliminohen së shpejti. “Makinat disel do të mbijetojnë për të paktën 20 vjet dhe motorët e benzinës për 30 vjet”. Tha menaxheri i zhvillimit të BMW, Klaus Fröhlich. Është organizuar një konferencë mbi ngarkimin e makinave nga stafi i BMW. Menaxheri i zhvillimit të BMW u treguar mjaft i hapur duke shprehur pikëpamjet e tij mbi veturat e ardhshme. Ne shitje tani e tutje do rritin numrin e makinave elektrike.
BMW ne shitje do të zvogloj numrin nga veturat disel
Përkundër faktit se prodhuesi gjerman i makinave ishte midis të parëve që zhvilluan makinën elektrike i3. Si dhe çdo vit janë shpenzuar miliarda për nxitjen e zhvillimit drejt elektrifikimit. Megjithatë duket një e ardhme edhe për makinat disel, pra me djegie tradicionale. Një llogari optimiste është se shitja jonë e makinave elektrike është 20 për qind për gjashtë vite. Kjo nënkupton se 80 për qind e makinave që ne shesim do janë makinat disel, thotë Klaus Fröhlich.
Ai beson se për aq kohë që ka vende që nuk investojnë në infrastrukturë me stacione ngarkimi. Makinat elektrike nuk do të jenë tërheqëse për konsumatorët e vendit, aq sa janë makinat disel.
BMW ne shitje makinat disel ne vende Aziatike
– Ne shohim se zonat si Rusia, Lindja e Mesme dhe pjesët perëndimore të mesme të Kinës janë të pazhvilluara. Përsa i përket planifikimit për të qenë në gjendje të ngarkojnë makina elektrike. Atje do të vazhdoj blerja e makinave disel dhe benzinë për 10-15 vite në vijim.
Fröhlich beson se do të zgjasë rreth 10 vite para se disa zona në Kinë do të dominohen nga makinat elektrike. Siç është bregu lindor i Kinës dhe qytetet e mëdha si Pekini dhe Shangai.
BMW ne shitje veturat disel në SHBA
Edhe në SHBA, makinat elektrike do të shiten kryesisht në bregun perëndimor (Kaliforni) dhe pjesë në bregun lindor, por ende do të mbeten pakicë në rrugë.
Tranzicioni drejt elektrifizimit është tepër i mprehur, thotë Klaus Fröhlich. Makinat e baterive kushtojnë më shumë kur bëhet fjalë për lëndët e para për bateritë. Kjo gjendje do të vazhdojë të jetë kështu dhe ndoshta mund të përkeqësohet kur vjen në shprehje rritja e kërkesës për lëndë të parë.
Në të ardhmen ne do të hasemi me më pak vetura disel, dhe kryesisht janë motorë të vegjël që janë më të rrezikuarat. BMW do të mbyllë motorin me tri cilindra me naftë 1.5 litra. Pasiqë kostoja për të zhvilluar pastrimin e gazit do të jetë e lartë. Edhe makinat disel me gjashtë cilindra me 400 kuaj fuqi (BMW 750d) janë poashtu të kërcënuar. Sepse është tepër i komplikuar dhe shumë i shtrenjtë për t’u ndërtuar.