Versioni më i ri Ford Focus ST ka pasur kritika rreth disa mangësive. Mangësia e tij më e madhe është pamundësia që të shitet në shtetet e bashkuara të Amerikës. Pavarsisht kësaj të mete, modeli sport i Fordit në europë po lulëzon.
Ford Focus ST – Përformanca
Modeli i vjeteri Ford Focus ST turbo ishte 2.0-litër në modelin e ri vjen me 2.3-litër. Kjo e bënë këtë model me 276 kuaj-fuqi. Ka gjashtë shpejtësi standarde, mirpo do të ketë edhe një automatik me shtatë shpejtësi. Ndryshimet janë fokusuar më shumë në fuqinë e tij. Gjithsesi ky model del që të jetë më i butë se modeli i kaluar. Edhe pse ka një vrullë më të madh, me ndihmen e rrymës. Timoni i makines është më i ngadalshëm se modeli i kaluar. Ka mangësi në alarmin për kthesa të papërshtatëshme sikur në modelin e kauar.
Ford Focus ST – Komente nga testuesit
Pas testimit të Ford Focus ST në një rruge malore në France, shoferi i makinës ishtë ndarë shumë i kënaqur. Duke thenë se stabiliteti i kësaj makine është mahnitës dhe nuk ndryshon sikur në ngritjen në mal ashtu edhe në zbritjen prej tij. Por pakënaqësi të vogla kishte paraqitur në pedalet e makinës e sidomos në atë të gasit duke u shprehur se gasi ishtë shumë i butë të shtypet.
Ford Focus ST – Interiori dhe çmimi
Në brendësi te Ford Focus ST është i vendosur një ekran prej 20 centimetrave. Ky ekran mundëson kontrollin e navigacionit, Apple CarPlay dhe Android Auto. Ndersa klima dhe sistemi i frenimit në raste urgjente bëhet edhe pa çelës. Në pjesen e prapme të makinës është e vendosur një kamer që të lehtësn parkimin e makinës, dritat i ka standade LED. Çmimi i kësaj makine është 31,995 dollarë që del të jetë me i madhë se Civic Type R. Çmimi poashtu është edhe më lart se Hyundai i30 N. Pavarsisht që niveli i fuqis dhe teknologjis pothuajse është identik.