Modeli i fundit i Toyota Supra është i mahnitshëm, mirpo a është më i mirë se modeli i saj legjendar?

Një grup testuesish të makinave në Kaliforni kishin marrë këto dy makina dhe brenda tyre kishin gjetur të përbashkta më shumë se që kishin pritur të gjejnë brenda dy makinave që kanë më shumë se 25 vite diferencë. Modeli i vjeter Supra Turbo kishtë 320 kuaj fuçi që e bëjnë këtë makinë me të fuçishme se disa nga modelet e reja, si Nissan 300ZX turbo, Chevrolet , Corvete C4, dhe Mitsubish 3000GT VR4, Mazda Rx-7. Supra-t me modifikim të rëndë gjatë viteve të 90-ta me 1000 kuaj fuçi nuk ka qenë e veshtirë të gjinden.

Sikurse edhe modeli i kaluar i Toyota Supra edhe ky i riu tërheq me goma të pasme, me motor 3.0 litërsh, i ndertuar ne partneritet me BMW, i vlersuar me 335 kuaj fuçi dhe është më e fuqishme se Toyota zakonisht pretendon. Si makinë manuale vjen me 6 shpejtësi ndersa si opsional mund të merrni automatik ka 4 shpejtësi.

Të dyja modelet janë kompakte mirpo modeli i tij modern vjen për herë të parë vetem me dy ulse, i gjatë 4,30 metra me më shumë se 12 cm më i shkurter se Toyota Mark IV, me largesi ndërmjet gomave 2.4 metra më pak se 8 cm se modeli i kaluar.

Krahasuar me rivalet e saja Japoneze është një nga makinat më të mira, si nga përformanca ashtu edhe për shpejtësi, modeli i Toyota Turbo e vitit 1993 pas testimit të saj kishte arritur shpejtësinë prej 0 km/h në 100 km/h për 4.6 sekonda, ndersa shpejtësinë 175 km/h e arrinë për 13 sekonda. Ndersa ndalon prej shpejtësis 112 km/h vetem në 48 metra.

Ndryshe nga modeli i viti 1997, normalisht me përformanca më të avancuar arrinë shpejtësinë prej 0 km/h deri në 100 km/h për 3.7 sekonda ndersa shpejtësinë 181 km/h arrinë për 12.2 sekonda. Ndërsa ndalon nga shpejtësia 112 km/h ndalon për 45 metra.

Çmimi i Toyota Supra sillet prej shumes 50,945 dollarë, që cilësohet si një çmim shumë kompakt ndërsa Supra Turbo e vitit 1994 fillonte prej 40,250 dollarë.