Versioni më i ri Ford ST përveq kritikave të tij rreth disa mangësive, mangësia e tij më e madhe është pamundësia që të shitet në shtetet e bashkuara të Amerikës. Pavarsisht kësaj të mete, modeli sport i Fordit në europë po lulëzon. Modeli i vjeteri Ford ST turbo ishte 2.0-litër në modelin e ri vjen me 2.3-litër, kjo e bënë këtë model me 276 kuaj-fuqi, dhe ka gjashtë shpejtësi standarde, mirpo do të ketë edhe një automatik me shtatë shpejtësi. Edhe pse ndryshimet janë fokusuar më shumë në fuqinë e tij, ky model del që të jetë më i butë se modeli i kaluar, edhe pse ka një vrullë  më të madh, me ndihmen e rrymës, timoni  i makines është më i ngadalshëm se modeli i kaluar dhe ka mangësi në alarmin për kthesa të papërshtatëshme sikur në modelin e kauar.

Pas testimit të makinës në një rruge malore në France, shoferi i makinës ishtë ndarë shumë i kënaqur duke thenë se stabiliteti i kësaj makine është mahnitës dhe nuk ndryshon sikur në ngritjen në mal ashtu edhe në zbritjen prej tij, mirpo pakënaqësi të vogla kishte paraqitur në pedalet e makinës e sidomos në atë të gasit duke u shprehur se gasi ishtë shumë i butë të shtypet.

Në brendësi te makinës është i vendosur një ekran prej 20 centimetrave, që mundëson kontrollin e navigacionit, Apple CarPlay dhe Android Auto, ndersa klima dhe sistemi i frenimit në raste urgjente bëhet edhe pa çelës, në pjesen e prapme të makinës është e vendosur një kamer që të lehtësn parkimin e makinës, dritat i ka standade LED. Çmimi i kësaj makine është 31,995 dollarë që del të jetë me i madhë se  Civic Type R dhe ka qmim më të lart se Hyundai i30 N me një nivel të fuqis dhe teknologjis pothuajse identik.