Modeli i ridizajnuar i Nissan Sentra duket sikur Nissan Altima mirpo më i vogel, por sigurisht ka më shumë fuçi. Menjehere pasi të hyni brenda kësaj makine mund të vereni që interiori dhe funksionalitet nuk janë fare të ngjajshme me Nissan Sentra të modeleve të më parshme dhe kjo është një nga cilësit e tij. Stili i tij është i veçant, ka një timon me fund të drejt edhe pse ky dizajn i timonit tani më është klishe, përndryshe nga modelet e mëparshme ku timoni ishte shumë larg dhe pedalet ishin shumë afer, tani i keni pedalet më larg dhe timonin më afer.

Me këto azhurime të thjeshta i japin jetë modelit më të ri, i ndertuar në formë të sedanit më të ri, sa i perket vellimit brenda nuk humbur as nuk ka shtuar vellim brenda tij, është më i gjërë se 5 cm se Nissan Sentra i kaluar, si dhe tek pasagjeret mbrapa ju është dhënë hapsirë më e madhe. Në kabinë ka mundësi të këtë ngjyra të ndryshme sikurse dhe në modelin e Sentra SR që i ka pasur ngjyren gri, portokalli ose të bardhë.

Nese nuk zgjidhni njërin nga versionet NISMO ose SR Turbo të gjenerates së fundme, mund të vereni që nuk ka shpejtësi konkurruese. Për këtë vit, të gjithë Sedanet Sentra marrin një version të rrymes të Rogue Sport: një katër-cilindërsh 2.0 litër që jep 149 kuaj fuçi, arrinë shpejtësinë nga 0 km/h deri në 100 km/h për 9.2 sekonda, shpejtësia e tij nuk mundë të duket edhe aq joshese mirpo krahasuar me Toyota Corolla me motora bazë 2020, dhe më i shpejtë se Sentra e mëparshme, por nuk është shumë më e ngadalshme se makinat e tjera konkurruese të saja në këtë vit. Pa dyshim që përformanca e kësaj makine është shumë e mirë në rrugë, me frenim të mirë dhe në kthesa është pothuajse pa asnjë barrierë. Çmim i këtij modeli fillonë prej 20.015 dollarë ndërsa me opsione të tjera çmimi mundë arrijë deri në 22,355 dollarë.